Ut i byn i bondeholm!

Framme!

Luftballong resan från kråkbjörn till Bondeholm gick bra, fast det tog lite tid innan husbonden kunda blåsa upp ballongen, men han har starka lungor! Tur att vi är troende, för vi visste att Tor och Oden skyddade oss mot djävulens vindar och blixtrar.

Nu är jag i Bondeholm och jag har fått ett supertrevligt bemötande av VD:n för byskolan pigautbildningsskolan samt Nicole som är med och arrangerar kvällens "Nobel- bonde- middag" i skolan. Hannes är även här och jobbar som stå-uppkomiker, han brukar komma och uppträda på den svarte kullen här i kråkbjörn, en gång skrattade jag högt att fisken i magen simmade ut och åkte in i munnen på ståuppkomikern, men det var min dricks till honom, eftersom gudlmynten var slut! Nu ska Emeliekråkdotter och jag ut på byn i bondeholm och kolla utbudet av alla lador. Ses vi där? 

Förresten .. Dockteatermötet gick bra! Håll ögonen öppna nästa vecka .. ;) 


Kommentarer
Postat av: hannah

jag har nog inte alls kommenterat denna blogg. :P Men btw så var du väldigt lik en viss person :P asg

2008-12-10 @ 23:58:44
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Liene

sv:varsågod:)

Hoppas du har en bra dag!

2008-12-11 @ 12:44:08
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: c

åh, vad roligt med luftballong! det måste vara en riktig upplevelse! var det inte läskigt?

2008-12-11 @ 17:36:35
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0