RÄVENS MÖSSA!

Åh jag har lyssnat på husbondens radio hela morgonen. Under hela december spelar jag alltid den julkanalen hemma och väljer låtar... Den bästa julåt någonsin är majkens hit "dansa med era träskor under granen". Vilken är er? Idag ska jag iväg och bli sminkad, få håret fixat och bli plåtad, det känns ganska häftigt, eftersom husbonden har nyligen inskaffat en kamera. Känns som vardag nu förtiden. Till vad som jag ska bli plåtad för kan jag tyvärr inte berätta, men ni lär märka! Ska försöka hinna med en snabbis på bygden också så att jag kan julhandla lite. Börjar få lite panik över alla paket som behövs inskaffas. Skulle behöva en shoppingassistent! Senare idag ska jag nog på en bondepreimär och en efterfest på Berns ölhak. Känns sådär måndagsglamouröst och det gillar jag!

Vad tycker ni om min nya pälsmössa förresten? En räv, den sköt jag själv när jag var på jakt, under jakten drack jag lite vargtass som smakade gott-  Till det har jag en t-shirt från blackbonde och ett par leggingssnickarbyxor (leggings i svart jeanstyg) och pumps. I like it.


Nä nu ska jag ut och övningsköra, ska nämligen ha uppkörning snart.

Med vagn och häst givetvis.


Kommentarer
Postat av: Greenpeace



Helt otroligt att du bondenbella stödjer denna konsumtion!

2008-12-08 @ 13:17:52
Postat av: Sasha Mesic

Hej min vackra bonden fru..

Varfär du inte ringa mig? jag har lagat midda och sånt skit men du kom aldrig hur kan du göra sådär mot mig jag är inte 12 år längre så jag kan inte springa efter dig hela jävla tiden så vill du ha mig eller inte fyfan svara till min blogg..

PS. "jag har jätte fin vang med elefant så du kan övningköra med mig skit på din bonde man fyfan.."

Med skitiga hälsningar din sasha mesic.

2008-12-08 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0