Det är olidligt spännande!

God morgon mina bönder!

Jag är på strålande humör. Inte nervös direkt utan snarare lite pirrig,( känner i min mulliga mage hur den uppätna fisken fortfarande splattrar där inne ). Och då talar jag om mötet nu på morgonen med bondebolaget angående min egna dumburkshow! Hur ballt som helst. Efter mötet ska jag och Emelie-kviga luncha och ta en sväng på byn innan vi ska bege oss till luftballongen för att åka till Ängelholm. Jag har såklart med mig datorn hela dagen i Ängelholm, det är den modernaste datorn som har windows 82 =) och vi har en hotellnatt bokad där också så att vi kan gå ut på kvällen, hotellet heter 1408 och det verkar vara ett trevligt hotell, jag tog med mig lite extra hö ifall det blir kallt på hotellet. Ska bli kul! Har dock haft svårt att välja klänning och skor inför kvällen, men de alternativ jag har är min folkdräkt som representerar kråkbjörns stolthet, det är en svartvit klänning, alltså den är inte svart OCH vit, utan svartvit, ni vet som det är på televisonen, sedan har jag med mig min lite mer vågade klänning, den har röda volanger vid knäna, det röda är grisblod som jag doppade volangerna i=) Sedan har jag min hödräkt, som husbonden gav till mig, det finaste höet och en fiskhatt till=)  så jag tog en resväska mig för att kunna ha med alla, så slipper jag bestämma mig nu. Typiskt mig.

Bloggar så snart som möjligt! Önska mig lycka till!

Förresten, jag har sökt mig in till ett nytt program som heter "bonde söker storstadskille"
Dags för mig att avancera från bondetölpar till mer sofistikerade killar.
Men nils vet inget.
Ännu.=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en riktig pingla du bondenbella!

Du har ett så spännande liv, du är alltid ute och farar på äventyr!

Lova att blogga när du är tillbaka från ditt besök från 1408!

2008-12-10 @ 11:17:42
Postat av: Sashamesic

hej min bonde'ella jag bor in ett stor stad i göteborgen i centrala parken bänk nr:54 så ja tycker att ajg är den rätta killen för dig.

2008-12-10 @ 11:24:42
Postat av: Emma

sv: vad jag vet har jag inte kommenterat din blogg.. men.. varsågod antar jag.

2008-12-10 @ 15:29:30
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg

Hahahhaahah så jävla klockrent!

2008-12-10 @ 15:30:37
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Det var så lite :)

2008-12-10 @ 15:32:09
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men är du störtskön eller vad? HAHA! Tog dock en stund innan jag förstod vad de ironiserade över. Kan iofs bero på mina 15 timmarsarbetsdag. =)

2008-12-11 @ 20:28:30
URL: http://sali0690.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHAHA, JAG DÖR! fan va kul !

2008-12-11 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0